Wednesday 1 July 2015

Testimoni ChoCollagen - Pengguna Bukan Beragama Islam


Testimoni ChoCollagen
Apa pengalaman mereka?
Dan anda bila pula?

Testimoni dari Pengguna ChoCollagen bukan beragama Islam.
Abby Lee berumur 31 tahun
Kadar pengambilan : 1 biji sebelah petang
Perubahan : Selepas 3 hari

Sebelum :
Sebelum menggunakan ChoCollagen, kulit muka sangat kusam dan gelap sejak melahirkan anak pertama, pelbagai krim dan losyen diguna untuk merawat sehingga saya berputus asa. Keadaan berlanjutan setelah melahirkan anak kedua, kulit muka bukan sahaja berjeragat (pigmentasi), kulit menjadi kering, saya berusaha menggunakan losyen untuk mengekalkan keadaan kulit supaya sentiasa lembab. Garis-garis kedut juga mula kelihatan. Sentiasa letih dari segi fizikal.

Selepas :
3 hari setelah mencuba ChoCollagen, kelihatan segar, tubuh badan segar walaupun setiap malam terpaksa bangun untuk menyusukan anak. Kini saya tengah menghabiskan kotak kedua dan hasilnya saya kelihatan lebih muda kulit cerah, kulit tidak lagi kering. Suami juga perasan dengan perubahan pada kulit saya. Kawan-kawan kata muka saya segar dan blushy (kemerahan). Thank you ChoCollagen!

Apa itu ChoCollagen?
ChoCollagen membantu menyihatkan, menguatkan, menganjalkan dan mencantikkan kulit. Ia juga mengurangkan kedutan serta tanda-tanda penuaan untuk lelaki dan wanita dari semua peringkat umur terutamanya 25 tahun ke atas.

ChoCollagen adalah sejenis coklat berfungsi sedia untuk dimakan, bukan serbuk, bukan air tetapi coklat sebiji-sebiji. Rasanya lemak, sedap, tanpa gula, tanpa cholesterol, tanpa trans-fat, tanpa pewarna, tanpa pengawet dan tanpa perasa tiruan.

Jika berminat untuk mendapatkannya, anda boleh SMS/Whatsapp : 017-5240739, e-mail : normahsurinordin@gmail.com. (Pengedar : Kawasan Bagan Serai, Perak)

No comments:

Post a Comment