Thursday 9 April 2015

Menjadikan Kitaran Haid Teratur


ANDA MEMPUNYAI MASALAH KITARAN HAID TIDAK TERATUR & DATANG TAK TENTU TARIKHNYA, ATAU TIDAK DATANG LANGSUNG?

KINI DATANG SETIAP BULAN TEPAT PADA WAKTUNYA SECARA KONSISTEN.

- Coklat ChocMirifica membantu perjalanan haid anda lebih teratur.

- Coklat ini sebiji-sebiji dan sangat mudah dimakan tanpa perlu bancuhan air.



TESTIMONI PENGGUNA CHOCMIRIFICA - Seorang guru, umur 36 tahun.

SEBELUM memakan ChocMirifica :

Saya mengalami masalah haid yang tidak teratur. Kadang-kadang dua bulan saya tidak datang haid. Kadang-kadang haid saya tidak lawas. Saya mengalami masalah ini sejak 4 tahun yang lalu.

Masalah ini amat merunsingkan hati saya. Muka saya juga selalu ditumbuhi jerawat batu.

SELEPAS memakan ChocMirifica :

Setelah membaca testimoni rakan-rakan, saya mula mencuba produk ChocMirifica. Terkejut saya bila haid saya keluar selepas dua minggu makan produk ini. Ini menambahkan keyakinan saya akan keberkesanannya.

Bulan seterusnya, haid saya keluar tetap pada tarikhnya hingga kini. Alhamdulillah wajah saya pun sudah bersih dan bebas daripada jerawat.

Biasanya berapa biji dimakan sehari?
Pagi : 1 biji

Bila perubahan mula dapat dilihat?
Selepas 2 minggu

Harga?
* 1 kotak ChocMirifica ada 12 biji coklat.
* Harga = RM49.00 sekotak (Sebelum GST)
* Cuba Coklat ChocMirifica sekarang, 100% tiada risiko.

ANDA PERTAMA KALI MAHU MENCUBA?

Kami ada Jaminan 60 hari untuk anda, 100% wang dikembalikan. Sekiranya tak berkesan seperti yang diceritakan, anda hanya perlu hubungi office kami, kami akan pulangkan kembali wang anda.

- Untuk itu anda boleh hubungi nombor ini : 017-881 9111 (khas untuk pulangan wang).
(Syaratnya - anda pertama kali mencuba & belian bawah dari 6 kotak).

Untuk tempah CHOCMIRIFICA :
- Whatsapp CHOCMIRIFICA ke : 017-524 0739/ 017-881 9111

Atau 
Message kat link ni pun boleh juga :
https://www.facebook.com/messages/CoklatMinda



No comments:

Post a Comment