Sunday 13 July 2014

Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR)

Assalamualaikum w.b.t. dan selamat pagi .... :)

Saya ingin mengucapkan selamat datang kepada semua rakan-rakan yang baru mendaftar dengan Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Selamat menimba ilmu dan bersama-sama kita menuju kejayaan demi masa hadapan yang gemilang, Insya Allah. 

Saya mengenali Akademi ini melalui pengasasnya, iaitu Pn. Masayu Ahmad. Pada mulanya saya mengenali beliau melalui artikel beliau yang saya baca di Majalah Mingguan Wanita. Setelah beberapa kali mengikuti ruangan tulisan beliau saya berminat untuk menyertai akademi ini. Maka saya telah membuat carian laman web beliau iaitu http://masayuahmad.blogspot.com dan https://akademibekerjadirumah.blogspot.com/ menyatakan hasrat untuk menyertainya. Alhamdulillah beliau telah membalas permintaan saya, maka bermulalah rutin harian saya bersama akademi ini. Saya telah menjadi warga ABDR sejak 29 Jun yang lalu. Pn. Masayu Ahmad memasukkan saya di bawah group Pn. Anys Idayu Zakaria. Selama berada di bawah bimbingan guru online, Anys Idayu Zakaria saya telah mula membina blog sendiri dan juga memasukkan entri berkaitan dunia bisnes online serta rangkaian fan page. Saya juga dapat mendalami lebih lagi ilmu berkaitan dunia blog dan bisnes online atau offline. 

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kami, pendaftaran adalah dibuka pada setiap hari. Kelas dijalankan secara online. Tidak perlu hadir ke kelas, hanya memerlukan peralatan seperti PC dan talian internet atau telefon pintar untuk berhubung dan menjalani sesi pembelajaran. Tidak terdapat masa tertentu untuk menghadiri kelas, mengikut kelapangan dan keselesaan anda sama ada di rumah atau di mana sahaja dan bila-bila masa anda mahu. Terdapat 12 guru online yang sedang bertugas dan bersedia membimbing anda, dan sebanyak 22 kelas sedang berlangsung setiap hari. 

Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) menawarkan dua kelas online seperti berikut :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fanpage khusus untuk bisnes
3. Kelas belajar iklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif online (yuran RM250, dua ebook rujukan)

Selepas memilih kelas dan membayar yuran anda perlu mendaftar dengan mengisi borang yang disediakan, kemudian anda akan mendapat ebook rujukan berdasarkan kelas yang dipilih.

Yuran 1 : RM150
Sebuah ebook rujukan - ebook asas blog

Yuran 2 : RM180
Tiga buah ebook - ebook asas blog, ebook mula bisnes butik online, ebook super wahm super mom

Yuran 3 : RM200
Empat buah ebook - asas blog, ebook mula bisnes butik online, ebook super wahm super mom
Percuma - 101 idea Home-Based Bisnes

Yuran 4 : RM300
Untuk dua kelas serentak, 3 ebook rujukan, asas blog, bisnes butik, 101 idea home based bisnes.

Anda boleh membayar yuran kelas ke salah satu akaun di bawah:

Maybank - 164100264204
(Nor Mahsuri Mhd Nordin)

Sila sms (017-5240739)

Bank Islam - 14023022604496
(Nor Mahsuri Mhd Nordin)

Selepas bayar yuran isi borang di sini, http://www.kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan
email : normahsurinordin@gmail.com

Selamat menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR).... :)



No comments:

Post a Comment