Monday 14 July 2014

Update Blog : BISNES ONLINE SURI BEKERJAYA

Sesuatu yang telah saya mulakan akan saya teruskan hingga ke akhirnya. Begitu juga dalam pembinaan blog BISNES ONLINE SURI BEKERJAYA. 

Setelah selesai mengemas rumah dan menguruskan anak-anak saya meluangkan masa untuk mengupdate blog ini. Seperti biasa apa yang dipelajari di Kelas Asas Blog Fanpage akan saya masukkan ke dalam blog tersebut.

Perkara pertama yang saya pelajari dalam pembinaan blog ini adalah create email, kerana email ini juga akan menghubungkan saya dengan blog ini juga. Ia tidak dapat dipisahkan seperti adik-beradik.
  1. Untuk create email pilih nama mengikut ic, contoh : normahsurinordin@gmail.com. Kemudian klik link di bawah : 


Alasannya untuk bina penjenamaan diri, email ini kelak boleh digunakan untuk bisnes dan juga urusan profesional yang lain.

No comments:

Post a Comment